Koło środowiskowe PSL – marketing polityczny i public relations

20 lutego br. w Warszawie powołano do życia nowe koło środowiskowe Polskiego Stronnictwa Ludowego, które zajmie się tematyką marketingu politycznego i public relations.

W zjeździe założycielskim wzięło udział ponad 20 osób, każdy z innym doświadczeniem zawodowym, wszyscy natomiast zmotywowani do pracy nad poprawą wizerunku i metod komunikacji. Impuls do spotkania pochodził od Tomasza Jędrzejczaka.

Potrzeba lepszego wykorzystania nowoczesnych narzędzi do budowania siły PSL w nadchodzących wyborach do Parlamentu Europejskiego oraz samorządowych – to są zadania jakie postawili sobie członkowie nowego koła. Koło to odpowiedź PSL na zmieniającą się rzeczywistość. Mamy do czynienia ze światem Facebook’a, z narracją Twittera. Nasza partia powinna się w tym odnajdywać. Internet daje takie możliwości, prasa, radio i telewizja odpowiednio obsłużone też dadzą bezpłatną informację takiej treści – jakiej nadawca sobie życzy. Nowe koło wybrało władze. Prezesem został pomysłodawca przedsięwzięcia –Tomasz Jędrzejczak. Na wiceprezesów zostali wybrani: Klaudia Grudziąż, Robert Orzechowski i Radosław Konieczny. Życzenia powodzenia w tej obiecującej inicjatywie wyraził Dariusz Klimczak, sekretarz NKW PSL.

Radosław Konieczny


Zamów prenumeratę: zielonysztandar.com.pl/prenumerata
Cały tekst dostępny w wersji papierowej tygodnika Zielony Sztandar lub na platformach sprzedaży online



Podobne artykuły